星期日, 9月 24, 2006

x

今日看《推銷員之死》等入場時,竟然撞到一個很久無見的大學宿友。
其實,我很少那麼討厭一個人,但該名男子的行為、思想、言行等等,都極度陰濕,完全不是一個男人所為(anyway其實佢有一半唔係),實在令人髮指,至於詳情如何,我就不多說了,反正,I am not the only one.

今日兜口兜面見到,無理由唔認,而且,我為咗一眾大學宿友,唯有耍出看家本領,應酬一番,順道八卦一番。

唉,說來無謂,卻發現明知大家跟對方都有既定立場、偏見,根本溝通不來。

segment #1
男︰喂,做緊咩﹖
我︰係文匯做藝術版
男︰寫中文定英文嫁﹖(what can i say???????????)

segment #2
男︰我地遲d有個工運電影節,會唔會報導緊。
我︰mm...(當然唔會啦)
男︰不過,我啲組員都未必會接受你地訪問。(x,白痴)

segment #2
我︰咁你做緊咩﹖
男︰做緊xxxx協會幹事。
我︰哦...(又攪野,i give him THE LOOK)


COMPLETELY SPOIL MY MOOD!!

沒有留言: