星期二, 12月 27, 2005

十年後

看了別人(同我差不多大的)既blog,寫低十年後想擁有的光景。

一間大屋or私人樓
一架車
一個老婆。

仆街啦,呢三樣野都唔係十年後,我最想要既野。

當然有樓有車有老婆是很重要的,但是否最重要呢﹖難得來到世上,應該有比車子、樓宇更重要的事吧﹖

以下是我的十年後的snap shot

一︰有自己既play
二︰有一份關於演出藝術的事業(either 研究 / 創作 / 藝術行政 )
三︰有機會做戲
四︰好老婆(定係情人好啲呢﹖)

當然個list run落去,一定會有樓啦。我都唔想訓街既。(不過一定無車囉,除非我多錢得濟。)

2 則留言:

匿名 說...

除了在表中加多份工作, 你其實不比別人多....

Yo, move forward 說...

anonymous,對著你的回應,看了五分鐘,都不明白你說什麼喎。可否釋意﹖