星期一, 7月 11, 2005

One fine day

假期第一日,決定與友人去淺水灣,女仔就識唔到,麻甩佬就識到兩件。(Shit,真係本末倒置。)

第一個係一個新西蘭人,係 我哋係銅鑼灣搵車去淺水灣既時候識。佢以遊客身份問我,點樣去坐船去大嶼山長沙,我話俾佢知最快係搭地鐵,係IFC出口出云云。 點知一個唔該佢就決定跟我哋去淺水灣,話可以慳番啲時間,咁我無理由唔答「係」嫁。本來,於旅途中認識新朋友係一件好愉快既事,但呢位老外,似乎性格過於 急進,而且耐性欠奉。當我正致電新巴查詢有咩巴士可以去到淺水灣時,可能令呢位老外久等咗,佢究竟串到問我係咪諗住下個星期先去,仲問我係咪係香港住,咁 串﹖我EQ好,唔同你計較。

最後,我們最後當然找到小巴前往。講番呢個老外,佢話自己無固定職業,宜家係網上搵緊個網賣花灑(??),而 家四出環遊世界。錢係邊度嚟,靠投資賺錢喎。 嘩,投資就賺到錢環遊世界,你買咩呀﹖Anyway,最搞笑係佢重話自己心態其實係artist喎(雖然我完全feel唔到),又話自己喜歡任何範疇既 art。總之,呢個老外係度過住d令人羨慕既生活,希望佢啲花灑真係賺到錢啦。

另外一位認識既新朋友,係同我一齊昅女既客家阿叔。話說我 一條友,游游游,游到海中間,停低抖吓時,竟然有個阿叔走過嚟話,指住岸上的一個T-back鬼 妹︰「你睇嗰條女,露到咁大個pat,彈下彈下。好奇怪,如果我個女係呢度露就好野,係屋企就唔得。除曬衫反而無野睇,咩樣遮吓遮吓仲想睇。」除咗知道佢 個女係屋企唔會著T-back外,我都唔係好知佢想講咩,唯有鬥拋︰「唉,人既慾望係無窮無盡既。」阿叔當堂點曬頭,表示十分認同。

最後,呢位楂的士,又租的士出去俾人楂既阿叔,祝我快啲搵多啲錢,娶返個老婆喎。雖然我無你估既十八、九歲咁細,但結婚呢家野真係長遠咗啲,唯有多謝你先啦。

Posted by Picasa

沒有留言: