星期一, 7月 24, 2006

華人與food


早前,去了廣東佛山的廣東國際音樂夏令營,呢個營由作風「話嚟就嚟」、要做「文化大省」的廣東政府俾錢攪,搵到咁多大師嚟,謠傳成本達一千萬人仔(一千萬得唔呀﹖)地方係租一個屋苑來用的,每年夏天搞一次,為期一個月。

呢 個地方真係隔涉到極點,好處係唔怕學生走失,但建築風格好像很豪華,但又很騎呢,西西地,同時又有一點地中海風情,外地嚟既音樂大帥就話︰「i guess it's not chinese, right?」然後一個新加玻嚟既學生就說︰「yeah, like going to Disney.」如果當場有一個內地學生,probably佢會講︰「很漂亮呀。」

不過最震驚的是,我住的酒店,有一個叫「casablanca」既餐廳(sorry,唔見Ingrid Bergman),我準備在此等候主辦方的接頭人,但入到去,立即被人攔截(係中國人)︰「我們這裡只給外藉人來食飯的。」天啊﹖﹖我係咪嚟度咗上世紀既上海呀﹖真係令人髮指,如果李小龍在世,我一定搵佢投訴!!! 呢個就係「華人與狗」餐廳。

沒有留言: