星期六, 3月 18, 2006

o徒料!!

Posted by Picasa

嘩,悶到我呀,差d訓著,真係估佢唔到,以為好有睇頭,點知又係老掉牙的東西,最慘係完全得個吹字,無support,無深度,睇「1984」好過啦。

成 套戲一味講,情節明顯過多,話要反,但又唔講點反,人民點解要反﹖反與不反間有咩爭扎。睇呢套戲,就好似睇一段超長的影片介紹,完全流水賬交代,無時 間、無角度咁深入每個人物,v係咩人,性格如何﹖事件除了令他戴了個面具外,應該還有其他更深層次的心理影響吧﹖natalie portman係個咩人﹖父母對佢既影響,構成佢咩性格,影響了她什麼行為呢﹖好多位都好粗糙,我諗連portman都唔係好知,為演而演,o徒料!!

The movie celebrate the immortal of idea, however a movie cannot stand alone with just idea without characterization and humanity exploration.

3 則留言:

匿名 說...

不敢苟同!!!!

請多利用別人留下的空白
當然,你的拍法也可以
但我比較欣賞簡單以v象徵
說出信念較一齊重要這簡單主線

要看政治說教片
請在6:30新聞前看心繫家國

說...

讚成月月鳥的說法...
除了心繫家國外...
亦可多閱貴報的評論和新聞...
應該也滿多想法的。

Yo, move forward 說...

攪咩事呀﹖
我唔係講政治喎,係講人物喎,一啲好基本既story telling問題,人物、情節等等等。

你要講政治,都要高明啲啦。

係咪你哋對號入座渣﹖