星期日, 3月 12, 2006

沉溺到極致 -- 悶爆

今日看完《世界末日的倒數》,shit。

終於體會到真正既「界櫈」感受,仲有,好在之前啪定杯咖啡。

真係好q悶,激悶。(sorry,我不會否定我的原始感受)

全個戲,都係講梵谷點樣幻想世界末日既情境,又係講啲虛無、人與人疏離,欲望等等,又係存在主義呢啲老生常談,俗套非常既論點,完全自我沉溺到極點。佢就好似一個老人家,係度eemm,聽到我周身痕。

最 差既係仲要指摘觀眾,你哋好suck,你哋無開心過,你哋在生時不過係沉淪,你哋末日既時候會無野可以回憶,x,齌吹,佢話係就係,完全無 support。咁都唔緊要,但我唔洗你話俾我知啦,呢啲野,n年前己經俾人講到爛,你可唔可以俾啲forward thinking出嚟﹖而唔係自我沉溺到極致,簡直係無可救藥既地步。

沉溺到極致,其實無面對過呢個世界,只係係度逃避,怨嚟怨去,都話咗佢係一個老人家啦。
重要係,佢根本無面對過觀眾,觀眾做咩事要入埋知道世界冷酷呢個老土到爆既道理呢﹖(當然仲有好多老土到爆既形而上既問題),nothing new,觀眾要你教我點面對,而不是逃避。

可惜,無論幾唔掂,好快又會有啲評論出嚟分析呢套戲,又話點有深度 etc,唉,吹脹。

呢個真係香港劇場既悲哀。

沒有留言: