星期五, 11月 18, 2005

觀察所得

搬進新居多日,發現以下事情︰

一︰唔俾係窗度晾衫,話公契寫明,理由是「要保持景屋苑之優雅及整潔的形象。」我晾衫都關你事﹖吹脹。by the way, 高雅既人就唔洗晾衫﹖
二︰屋苑四周圍都有閉路電視,出入都要登記,要嘟卡。雖然,話係保安理由,但幾時返工、幾時放工,幾走離開屋止都俾人昅實, 極度不舒服。
三︰屋苑對出為公家用地,用鐵絲網隔著,我發現在屋苑最東處,在屋苑與公家地中間偏遠處,有一個更亭,裡面竟然有人。試問一條友,要係四下無人的環境下守更,不知會想些什麼﹖
四︰舊居客廳會對住隔離,得閒都會傾吓計,現在對住個景,無人。搭life上到樓層,一式一樣的 門,令人透不過氣來。也許到走個日,我都唔識佢地。唉。
五︰看更服務態度,「好」到你估唔到,好似去咗吉之島咁。

1 則留言:

匿名 說...

朋友,我一年前好似己經同你講述了這些新式火柴盒住宅的特色啦,你重覺得古怪?咁你就out晒喇^-^