星期日, 10月 23, 2005

Steve Jobs欠我一個解釋

Posted by Picasa

點解我會係呢部咁既野一出既時間即刻買呢﹖

為說服自己豪洗二千多元,我發現有以下原因︰
一︰舊的己經神神哋。(係神神哋,唔係壞,即係宜家無事)
二︰比較扁。(我唔相信簿少少,會令我每日孭既袋輕咗)
三︰可以放video。(有咩video好放呢﹖答案係無嫁。自己個啲又要攞個quick time pro先至轉到。要特別format先可以play)
四︰可以睇相。(我部dc既mon靚過佢)
五︰15G己經唔夠用。(可以將就吓)

除咗原因五係成立啲外,其他既大家有眼睇。

Steve Jobs你好嘢!!

哎呀,好肉痛添。

沒有留言: