星期四, 1月 26, 2006

你係咪路呀﹖

今天訪問一位企得很前的文化政治人,問佢讀書經驗。

夠膽死,推介幾本連自己都無睇過,無掀過既書,有冇攪錯﹖

問佢內容,竟然話睇完話過你知,chisin。

2 則留言:

匿名 說...

呵。很絕呢!

咁你有無問佢係咪想做香港龍應台呀??

嘿嘿嘿 ~~~~

Yo, move forward 說...

問佢我最熟既表演藝術諮詢文件,明明人哋有講運用其他非公家場地,佢又話人地無,跟住又當自己發現咁建議,但自己根本無睇過。最多話空泛,但唔可以話無。

跟住又話要加多啲local場館,攪多啲community show俾人睇,咪得啲粵劇咁話,但人哋community theatre搵觀眾都有困難,佢又知唔知個實際情況呢﹖

根住,又話份野夾硬劃分大細團,根本呢個係現實,細團想做大團可以爭氣,唔係唔俾位你上,大團之前話無監管年年有錢攞,今次文件就建議有一個第三個機構去monitor大團資助,係一個好practical既角度。

但佢就係度話細團質素云云,藝團的大與細要看質責云云,講野無出口,無建設性,只說一些漂亮動人既說話,但最基本連份野講咩都唔知。唉,食蕉啦。